3 راه درمان زگیل تناسلی زنان 2022

زگیل تناسلی زنان عکس

بهترین دکتر برای زگیل تناسلی زنان, زگیل چیست, زگیل چیست عکس, علائم زگیل تناسلی در زنان, فیلم سوزاندن زگیل تناسلی زنان, زگیل تناسلی, زگیل تناسلی اصفهان, علت زگیل, علت زگیل تناسلی در مردان, انواع زگیل, عکس واضح از زگیل تناسلی زنان, دکتر زگیل در اصفهان, مرکز درمان زگیل تناسلی, واکسن زگیل تناسلی در اصفهان, دکتر خوب در اصفهان برای زگیل تناسلی, دکتر متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در اصفهان, از کجا بفهمیم زگیل تناسلی داریم
زگیل تناسلی عوارض

3 راه درمان زگیل تناسلی زنان 2022، اولین قدم برای داشتن درمان موفق، انتخاب پزشک متخصص و ماهر و مناسب است. درمان زگیل تناسلی زنان در اصفهان توسط با تجربه ترین و حاذق ترین پزشکان انجام می‌شود. روش های زیادی برای درمان بیماری زگیل تناسلی زنان وجود دارد و از آنجایی که این بیماری مربوط به ناحیه تناسلی است، میبایستی پزشکی متخصص برای درمان انتخاب شود.

انتخاب دکتر متخصص مناسب برای بهبود زگیل تناسلی زنان باید بر اساس معیارهای مشخص تعیین گردد. دکترعابدی ارولوژ، متخصص بیماری های کلیه و مجاری ادراری با سالها تجربه در زمینه درمان زگیل ناحیه تناسلی و درمان تبخال تناسلی، به شما در راه های مناسب درمان این بیماری ها مشورت میدهند. برای رزرو وقت حضوری مطب دکتر عابدی با شماره 09130001480 تماس حاصل نمائید.

زگیل تناسلی در زنان چه عوارضی دارد

قبل از هر چیز در این مقاله سعی داریم نکات مربوط به زگیل تناسلی را بدانیم و پس از آن، معیارهای تعیین چند پزشک خوب را مورد بررسی قرار می‌دهیم. معمولا اکثر افراد زگیل تناسلی را با تبخال تناسلی اشتباه می‌گیرند که این مسئله خود عامل گسترش بیماری است. به همین دلیل در ابتدا به بررسی راه های درمان زگیل تناسلی زنان در اصفهان می‌پردازیم.

ویروس HPV عامل زگیل تناسلی زنان

ویروس HPV (ویروس پاپیلومای انسانی) عامل ایجاد بیماری هایی مانند زگیل تناسلی و سرطان می‌باشد. بسیاری از عفونت های HPV به سرطان ختم نمی‌شوند، اما بعضی از آنها سرطان سرویکس (دهانه رحم)، مقعد، آلت تناسلی، حلق و واژن را می‌تواند به وجود آورد. عفونت اچ پی وی با رابطه‌ جنسی و تماس مستقیم پوستی منتقل میشود. قبل از آنکه دچار عفونت شوید واکسن HPV یا واکسن گارداسیل می‌تواند از ابتلا به این بیماری جلوگیری کند.

درمان زگیل تناسلی زنان در خانه

زگیل تناسلی به صورت ضایعات، زخم های کوچک و گل مانند (دسته های چند تایی زگیل) هستند. در زنان معمولا در واژن و در مردان بر روی آلت تناسلی و بیضه ها ایجاد می‌شود و حتی در برخی موارد می‌تواند مقعد فرد را نیز درگیر کند. زگیل ها باعث درد و خارش در فرد بیمار می‌شوند. زگیل های تناسلی معمولا رنگ بدن یا خاکستری هستند که برخی از آنها را نمی توان با چشم غیر مسلح دید. در اکثر اوقات سیستم دفاعی بدن قبل از ایجاد HPV باعث نابودی و از بین رفتن آن می‌شود که در نهایت زگیلی ایجاد نمی شود.

ویروس HPV عامل سرطان سرویکس

بهترین دکتر برای زگیل تناسلی زنان, زگیل چیست, زگیل چیست عکس, علائم زگیل تناسلی در زنان, فیلم سوزاندن زگیل تناسلی زنان, زگیل تناسلی, زگیل تناسلی اصفهان, علت زگیل, علت زگیل تناسلی در مردان, انواع زگیل, عکس واضح از زگیل تناسلی زنان, دکتر زگیل در اصفهان, مرکز درمان زگیل تناسلی, واکسن زگیل تناسلی در اصفهان, دکتر خوب در اصفهان برای زگیل تناسلی, دکتر متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی در اصفهان, از کجا بفهمیم زگیل تناسلی داریم
زگیل تناسلی عکس

معمولا زگیل ها خود به خود و بدون دخالت از بین میروند اما در برخی موارد شدید، باعث سرطان می‌شوند. به طور معمول همه سرطان های دهانه رحم به دلیل ویروس HPV ایجاد می‌شوند. اما معمولا سرطان ها حدود 10 الی 20 سال پس از ابتلا به عفونت به وجود می‌آیند و در شروع آلوده شدن علائمی ظاهر نمی‌شود. چون سرطان سرویکس (دهانه رحم) علائمی را به وجود نمی آورد باید آزمایشاتی انجام شود. تست های تغییرات سرویکس و مخاطی که عامل ایجاد سرطان هستند، شناسایی میکند.

زنان 21 الی 29 سال باید هر 3 سال و زنان 30 الی 65 سال باید هر 5 سال یک بار تست پاپ اسمیر و تست اچ پی وی انجام دهند. اگر جواب آزمایشات پاپ اسمیر زنان بالای 65 سال نرمال بود دیگر نیازی به انجام آزمایش نیست. همچنین برای راه درمان زگیل تناسلی زنان، باید در همان مرکز تست های مختلفی را انجام دهند.

علائم عفونت HPV

  • خونریزی بین دوران قاعدگی
  • خون ریزی بعد از رابطه‌ جنسی
  • احساس درد حین رابطه جنسی
  • ترشحات بد بوی واژن
  • ترشحات خونی واژن
  • وجود درد در لگن

راه های انتقال زگیل تناسلی و ویروس HPV

عفونت اچ پی وی و ایجاد زگیل تناسلی هنگامی ایجاد می‌شود که ویروس اچ پی وی وارد بدن شود. معمولا تماس پوستی با فرد مبتلا و تماس با وسیله آلوده باعث انتقال و گسترش ویروس می‌شود. زگیل تناسلی توسط رابطه جنسی محافظت نشده نیز امکان گسترش دارد. در صورتی که باردار باشید و دچار عفونت اچ پی وی شدید امکان انتقال آن به جنین بسیار زیاد است. ( مخصوصا در زایمان های طبیعی ).

واکسن ویروس HPV

در صورتی که به عفونت و زگیل تناسلی مبتلا هستید ممکن است واکسن گارداسیل برای راه درمان زگیل تناسلی زنان موفقیت آمیز نباشد. واکسن های ویروس HPV معمولا در سنین کم ساز گارتر هستند. لازم است برای درمان زگیل تناسلی زنان در اصفهان و تزریق واکسن ویروس HPV می‌توانید به مراکز معتبر و پزشکان متخصص مراجعه کنید. دکتر علیرضا عابدی ارولوژیست، جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری با سالها تجربه در زمینه درمان زگیل تناسلی و درمان تبخال ناحیه تناسلی، شما را در این امر راهنمایی میکنند.

راه های تشخیص زگیل تناسلی و عفونت HPV

برای بهبود بیماری تبخال یا زگیل تناسلی زنان اصفهان از روش های زیادی استفاده می‌شود. اما تمامی پزشکان معمولا از روش های زیر برای تشخیص استفاده می‌کنند:

تست پاپ اسمیر: بررسی سلول های ناحیه سرویکس آزمایش اچ پی وی: بررسی وجود ویروس در سلول های ناحیه سرویکس، زیرا بعضی از انواع ویروس HPV باعث ایجاد سرطان می‌شوند.

محلول سرکه: محلولی همانند سرکه توسط پزشک به ناحیه مبتلا شده مالیده می شود. اگر آن ناحیه سفید شد یعنی فرد به این بیماری دچار شده است. این روش معمولا برای زخم های پنهان نیز به کار میرود.

درمان قطعی زگیل تناسلی زنان

درمان بیماری زگیل تناسلی به تعداد، سایز و محل زگیل وابسته است. ممکن است برای درمان، دکتر متخصص زگیل، پماد و مایعات مخصوصی را برای ناحیه زگیل و زخم تجویز کند (این روش در شرایطی که بیماری حاد نیست استفاده می‌شود). در شرایط حاد و پیشرفت زگیل تناسلی، از روش هایی مانند سرما درمانی با نیتروژن، سوزاندن زگیل، جراحی برای برداشت ضایعات و جراحی با لیزر پلاسما پن نیز استفاده می‌شود.

درمان دارویی زگیل تناسلی ممکن است دیرتر از دیگر روش ها نتیجه بدهد. اما انتخاب روش درمان زگیل به تشخیص دکتر متخصص درمان زگیل و میزان وسیع بودن بیماری بستگی دارد. افرادی که در ناحیه زگیل احساس خارش و سوزش دارند می‌توانند از دوش آب گرم استفاده کنند. توجه داشته باشید که بعد از حمام دوش آب گرم، ناحیه زگیل را خشک نگه دارید. لازم است تا پایان دوره درمان، از صابون و لوسیون استفاده نکنید. درمان سرطان دهانه رحم نیز با رادیو درمانی و شیمی درمانی انجام می شود.

لیزر زگیل تناسلی زنان

برای زگیل درمانی تناسلی زنان در اصفهان از روش لیزر زگیل تناسلی نیز استفاده می‌شود. این روش با ساطع کردن اشعه های لیزر باعث تخریب سلول های آلوده به ویروس می‌شود. برای لیزر تبخال یا توده های تناسلی می‌توانید به مراکز تخصصی زیگیل تراپی در اصفهان مراجعه کنید.

انتخاب پزشک مناسب برای درمان زگیل تناسلی زنان

برای انتخاب پزشک مناسب برای درمان زگیل تناسلی زنان باید چند نکته‌ مهم را در نظر داشته باشید:

تخصص پزشک: این بیماری به دلیل حساسیت بالایی که دارد باید توسط پزشک متخصص زگیل تناسلی درمان شود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، تقریبا تمامی پزشکان رزومه و اطلاعات را در شبکه های اجتماعی در اختیار بیماران قرار می دهند. شما با مطالعه بیوگرافی، می توانید دکتر مناسب خود را انتخاب کنید. بازخورد کاربران در صفحات مختلف، تصمیم گیری را برای شما آسان تر میکند.

محیط مناسب: از دیگر مواردی که باعث می شود بیمار احساس راحتی داشته باشید، محیط مناسب است. محیط مورد نظر باید دارای فضای کاملا بهداشتی و استریل شده باشد. رعایت نکات بهداشتی در این محیط، از انتقال ویروس از فرد به فرد دیگر جلوگیری بهمل می آورد.

بهترین دکتر برای زگیل تناسلی زنان

زگیل تناسلی علاوه بر به وجود آوردن ظاهری ناخوشایند، باعث بروز عارضه های جدی می‌شود. این عوارض باعث به خطر انداختن سلامت افراد نیز می شود. برخی افراد ممکن است درمان خانگی زگیل تناسلی را به شما پیشنهاد دهند. این درمان ها ممکن است تا حدودی موثر واقع شوند اما ویروس را به طور کلی از بین نمی‌برند. مراجعه به پزشک متخصص درمان زگیل از مطمئن ترین راه های موثر در درمان بیماری زگیل تناسلی زنان است.

سوالات متداول درمان زگیل تناسلی زنان

انجام درمان زگیل تناسلی مردان در شهراصفهان توسط چه کسی صورت میگیرد؟

این بیماری توسط دکتر علیرضا عابدی متخصص اورولوژی و درمان زگیل تناسلی در اصفهان درمان می‌شود.

رفع سریع زگیل تناسلی زنان اصفهان با طب سنتی چگونه انجام می‌شود؟

بیماری زگیل تناسی در زنان به دلیل وجود ویروس پاپیلومای انسانی باید توسط پزشک متخصص و ماهر انجام شود.

خطرات زگیل تناسلی در زنان چیست؟

زگیل تناسلی در زنان باعث ایجاد سرطان دهانه‌ رحم ( سرطان سرویکس ) می‌شود.

زگیل تراپی ناحیه تناسلی با لیزر قابل انجام است؟

یکی از 3 راه درمان زگیل تناسلی، درمان زگیل واژن با پلاسما پن در اصفهان میباشد.

4 نظر در نوشته “3 راه درمان زگیل تناسلی زنان 2022

  1. مژگان پاسخ

    سلام
    تازه متوجه چنتا برامدگی و یا شاید زگیل در واژنم شدم باید چیکار کنم؟
    نوشتید فقط از طریق رابطه جنسی به وجود میاد من رابطه ای نداشتم !!!!! باید چیکار کنم؟
    لطفا جواب بدین
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *